Pierwsza kampania Serca i Rozumu autorstwa agencji Publ

Warszawa, 10 stycznia 2013 r. –Serce robi włam, Rozum pierze pieniądze, a policja zbiera na lśniące bransoletki dla rzezimieszków. Każdy ma swój pomysł na oszczędzanie, a Orange podpowiada kolejnych 100 sposobów! W telewizji, prasie, radiu, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej rusza właśnie pierwsza w tym roku kampania reklamowa Serca i Rozumu.

Najnowsza kampania z parą sympatycznych bohaterów i błyskotliwymi dialogami informuje o poświątecznej wyprzedaży i promocji, która pozwala zaoszczędzić nawet 498 złotych. Od teraz każdy, kto zdecyduje się na zamówienie Neostrady lub FunPacka HD otrzyma za 1zł tablet FunTab 7.0 o wartości 499 zł. Promocja wzorowana na poświątecznych wyprzedażach trwa do 31 marca lub do wyczerpania zapasów.

„Tym razem komunikatowi marketingowemu „100 sposobów na oszczędzanie w Orange” nadaliśmy brawurową formę dramatu kryminalno-penitencjarnego. Film składa się z trzech pełnych napięcia części – w pierwszej bohaterowie przeżywają tragedię, w drugiej koszmar, a w trzeciej jedno i drugie. Oprócz głównych protagonistów w filmie występują: Dobry Policjant, w tej roli Marian Dziędziel, i Zły Policjant, w tej roli … Marian Dziędziel.” – powiedział Paweł Merecz, Dyrektor Kreatywny agencji Publicis.

Spot telewizyjny wyemitują wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne, uzupełnione bogatym pakietem kanałów tematycznych. Dialog popularnych bohaterów usłyszymy też w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych, a ogłoszenia prasowe obejrzeć będziemy mogli w szerokiej gamie dzienników, tygodników oraz miesięczników. Kampania obejmie również swoim zasięgiem dwie największe sieci kinowe, jak również nośniki reklamy zewnętrznej i wewnętrznej.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Creative Director), Anna Nowicka (Art Director), Adam Niezgoda (Copywriter), Anna Kubeł (Account Manager) i Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Lidia Klimczewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej).

Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi i Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, zaś postprodukcją Human Ark. Planowanie mediów realizował dom mediowy MEC.

Spot można obejrzeć na: http://www.youtube.com/watch?v=VfM-VamnvlU

Agencja Publicis współpracuje z Orange od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2012 roku zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie, zaś w roku 2011 – Grand Prix Effie i brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions. „Media i Marketing Polska” uznał ją za Agencję Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe, zatrudniającej 43 tysiące osób w 104 krajach. W Polsce agencja obsługuje takich klientów jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestlé, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL oraz Renault.